Playa Grande dag 1

Gisteren hebben we weer een hele rit gemaakt. Rond 3 uur kwamen we aan in Brasilito, waar we een leuk hotelletje hoopten te vinden. Conchal hotel bleek helaas vol, op naar de volgende in Playa Grande. Daar stonden 3 hotels goed aangeschreven:
Hotel 1: gesloten poort met een bordje bel dit nummer… geen gehoor.
Hotel 2: prachtige tuin, zwembad en een stel over enthousiaste Amerikanen, maar ook een gesloten receptie.
Hotel 3: de receptie was open!!! Het hotel viel ons tegen dus terug naar 1 of 2.
Uiteindelijk bleken er bij de andere hotels ook personeel te zijn en konden we rond 18:30 uur eindelijk hotel 1 in. Het is hier prachtig, fijne kamer, mooi zwembad en vlak bij zee!

Na een heerlijk nachtje zijn we vanochtend naar het strand geweest. De golven zijn hier super! Er zijn hier daarom veel surf dudes, erg vervelend..
Na een paar uurtjes hebben we bij het hotel nog een duik genomen om daarna Tamarindo te gaan bekijken. Tamarindo is super toeristisch, leuk om te zien, maar de rit heen en terug was eigenlijk net zo leuk. Na een wandeling over het strand met een watertaxi over de riviermonding gezet worden. Op de terugweg een ritje over de rivier langs mangrove bossen, waar we zelfs (in de verte) een krokodil zagen.

Vanavond lekker bbq-en en dan morgen onze laatste volle dag aan het strand šŸ™

Onze mini 4x4 šŸ™‚

Mooi uitzichten onderweg. Hier de Guanacuaste boom, die is even breed als hoog.
playa Grande

3 gedachten over “Playa Grande dag 1”

1. hoi karin en irik bedankt voor julie berigje . nuu heb ik de slang guzien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet zeg !!!! hoe gaat het met julie fototoestel ?
    vandaag hebben we in de reegen gespeelt want ook hier reegent het.
    geniet nog leker van de zon daar want volgende week heel veel reegen in nederlant en kout ..dikke kus van luuki xxxxxx en van femke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Hoi Karin en Eric,

Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt, veel gezien en beleefd.
    Een hele goede reis naar huis en thuis lekker nagenieten!